Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Zámecké skleníky v Náměšti
Centrum Nová Palmovka
Motorest Gabro Petrov nad Desnou
Pavlačový dům Šámalova 87
Statek Hruškovice
Loučná nad Desnou (žzast a výhybna)
Velké Losiny zámek (žzast)
Železniční trať Moravské Budějovice – Jemnice
Tržnice na Cejlu
Pavlačový dům Cejl 36
Fotka

Vlečka Střelice - sklad pohonných hmot


Faktografie

Vystavěna:?
Ukončení provozu:V provozu (2014)
Číslo vlečky:5223
Délka:0,8 km (2 km s rozvětvením)

Trasa

Vlečka vychází z východního zhlaví stanice a v celé své trase vede podle železniční trati do Brna.
Vlečka vychází z východního zhlaví stanice a v celé své trase vede podle železniční trati do Brna.
Vlečka do skladu pohonných hmot státní společnosti Čepro (2014) je stále v občasném provozu. Odbočuje jednou kolejí z východního zhlaví stanice Střelice, následně se rozvětvuje ve trojkolejné kolejiště, které končí za přejezdem až u brány skladu. Za branou a oplocením pak pokračují dvě koleje spojené třemi krátkými spojkami za účelem jednoduchého přesouvání vozů uvnitř areálu pod ocelovým přístřeškem se zařízeními pro přístup shora i z boku k vozům. Přístřešek je vybaven několika zařízeními pro čerpání ropných produktů z a do vozů.

Pohled od <a href=/tema/St%C5%99elice%20%28%C5%BEst%29>stanice Střelice</a> na trojkolejné kolejiště vlečky do skladu pohonných hmot.
Pohled od stanice Střelice na trojkolejné kolejiště vlečky do skladu pohonných hmot.
Pohled zpátky do <a href=/tema/St%C5%99elice%20%28%C5%BEst%29>stanice Střelice</a> a odvratná kolej.
Pohled zpátky do stanice Střelice a odvratná kolej.
Ještě jeden pohled zpátky na <a href=/tema/St%C5%99elice%20%28%C5%BEst%29>stanici Střelice</a>.
Ještě jeden pohled zpátky na stanici Střelice.
Délka kolejiště pro odstavování souprav je přes 400 m.
Délka kolejiště pro odstavování souprav je přes 400 m.
Ropné produkty se sem vozí mj. ze závodu PKP Orlen, který je vlečkou napojen do stanice Plock Trzepowo na dráze Kutno - Brodnica v <a href=/Tema/Polsko>Polsku</a>.
Ropné produkty se sem vozí mj. ze závodu PKP Orlen, který je vlečkou napojen do stanice Plock Trzepowo na dráze Kutno - Brodnica v Polsku.
Vlečka je celkově ve velice dobrém stavu (2014).
Vlečka je celkově ve velice dobrém stavu (2014).
Před vjezdem do oploceného areálu kříží vlečku na nechráněném přejezdu místní komunikace.
Před vjezdem do oploceného areálu kříží vlečku na nechráněném přejezdu místní komunikace.
Před branou areálu koleje spojuje a zase rozděluje křižovatková neboli anglická výhybka.
Před branou areálu koleje spojuje a zase rozděluje křižovatková neboli anglická výhybka.
Pohled přes křižovatkovou (anglickou) výhybku zpět ke <a href=/tema/St%C5%99elice%20%28%C5%BEst%29>stanici Střelice</a>.
Pohled přes křižovatkovou (anglickou) výhybku zpět ke stanici Střelice.
Přístřešek umožňuje přístup k vozům a čerpání paliv ze všech stran, ve dne i v noci za každého počasí.
Přístřešek umožňuje přístup k vozům a čerpání paliv ze všech stran, ve dne i v noci za každého počasí.
Další čerpací zařízení se ukrývají na závěrečném úseku vlečky za přístřeškem.
Další čerpací zařízení se ukrývají na závěrečném úseku vlečky za přístřeškem.
V roce 2014 ve Střelicích stále ještě stanici zdobily dřevěné, ručně zvedané závory.
V roce 2014 ve Střelicích stále ještě stanici zdobily dřevěné, ručně zvedané závory.



Článek na dané téma si můžete přečíst rovněž na serveru Správným směrem.cz

Článek ze dne 8. 12. 2014 byl naposledy upraven dne 8. 12. 2014 a zobrazen celkem 20409×, naposledy dne 8. 10. 2025 v 12:21.

Texty na téma Vlečka Střelice - sklad pohonných hmot

Zpět | Nahoru

Vlečka Šlapanov - sklad pohonných hmot
Téma:
Vlečka Šlapanov - sklad pohonných hmot
Faktografie Vystavěna:1955 Ukončení provozu:V provozu (2015). Číslo vlečky:5233 Délka:1,2 km (4,922 km s rozvětvením) Pop…
Katalog vleček
Téma:
Katalog vleček
Seznam železničních vleček Katalog je souborem dokumentací k existujícím a zaniklým vlečkám a průmyslovým drahám v českých zemích i zahraničí. Vzhledem …

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka: